About Me

Dream ?

If you cant dream it , you can do it .

Assalamualaikum Cintaa .


ehem lama tak muncul heret story story baru . Bila hupdate jaa story asrama , sekula and exam. That's why lelama orang taknak datang jenguk daa. Haissh , nyampah +_+

hm korang tengah buat apa tu ? kantoi . tengah stalk blog aku. Okeyh, sebenarnya entri kali ni try nak buat pembaharuan dengan ceritaa about dream , goal. Tak salahkan kalau aku ada impian tinggi tinggi ? Tak salahkan ? Betul tak. Yah now aku ada banyak impian yang nak kena lunaskan mulai sekarang. 

Nak dijadikan ceritaa ,

Semalam pergi pasar malam taktahu kenapa lidah ni teringin sangat nak makan Taw Fu Fa alaaa yang biasanya dia jual dekat dekat air soya tu. Kalau taktahu, di persilakan untuk search. Okey biasanya umi kalau anak diaa minta, petik jari je dia akan bagi. Umi kan, mana tak sampai hati bila tengok anak dia kebuluran u hanya sebab benda tuh. Lastly , umi beli .

Yuhuuu T_T aku tahu tetiba pula cerita pasal makanan . Kata nak cerita about dreamm.

Sabarlah, belum habis story story lagi. Bila balik jaa rumah tak menyempat buka tudung semua dah capai sudu. My bro pun macam pelik , kakak aku buang tabiat apa =.= Dia pun tegur laa .

" Apa lah kau ni, tak menyempat. Asal sebut pasar malam jaa, mesti nak tofufaa."

Aku pun buat muka toyyaa je. Kacau je tengah seleraa ni. 
Mak aku pun pergi kat meja makan tengah buat apa ntah .

Tetiba pula ayat ni keluar .

" Umi umi . Nanti , kalau kak icak dah belajar tinggi tinggi macam kat Jordan kaa ingat tau Nisa suka sangat makan tofufa ni. " 

Umi pun cakap .

" Kalau itulah impian anak umi , okeyh umi sediakan duit dari sekarang juga. Nisa just belajar sampai berjaya tauu." 

weheheh. Lap air mata, terharu sebak semua ada. 

Dah lama aku impikan nak sambung belajar dekat Jordan. Kalau lah boleh selak selak buku diari aku, setiap muka surat aku tulis macam ni .

Nisa' , 8:30 am , Jordan.

Waaa . Inshaallah doakanlah one day nak pergi sana. Nak belajar kat sana. Kalau boleh jumpa jodoh dekat sana jugaa. But , nak orang Malaysia jugak .

Kesakaian nya terselahh . Wahahahaha *_*

Okay dah, aku chaoww dulu assalamualaikum and cherrio . :)

Tiada ulasan: